Module Service
Overzichten
Functies en procedures
Inrichting
Andere Modules
Copyright© 2019
Compano BV
|
Overzicht Meldingen Overzicht Meldingen Wordt uw organisatie ook geleid door de telefoon. ring, ring,.. ring,ring,.. Het gaat de hele dag door.Weet u zeker dat alle meldingen, die binnenkomen, ook goed opgevolgd worden of verdwijnen ze vaak ergens in de organisatie. Met behulp van de module meldingen kunt u deze telefoontjes snel registreren en in de gaten houden. Bij een melding kunnen de volgende zaken vastgelegd worden:
De Servicegroep:Code | Een uniek nummer voor de melding | Auteur | Dit kan een klant of een medewerker zijn. | Servicegroep | Servicegroepen bieden een indeling voor meldingen. Servicegroepen kunnen gekoppeld worden aan een product of installatie. Een voorbeeld van een servicegroep is: Alle Nefit ketels of Administratie | Probleemcategorie | Meldingen binnen een servicegroep kunnen ingedeeld worden in verschillende probleemcategorieen. Bijvoorbeeld: Materiaal Defect of Facturatie. |
Binnen het systeem kan per probleemcategorie vastgelegd worden welke actiepersoon verantwoordelijk is voor een melding.
|
|
Heeft u vragen of wilt u een probleem melden, ga dan naar Mijn Support-site:
|